2020 év elejétől megújult az ügyviteli rendszerünk, aminek keretében új szolgáltatásként online ügyfélkaput biztosítunk vásárlóinknak. A rendszer felhőalapú, ennek egyik előnye, hogy internetes elérhetőséggel rendelkező készüléken – legyen az számítógép vagy okostelefon – bárhonnan elérhetővé válnak az ügyfeleink számára a Navál Bt. által elvégzett szolgáltatásokról készült dokumentumok pl.: munkalapok, számlák, árajánlatok, átvételi elismervények, stb. Ráadásul az évek alatt az általunk rendszeresen szervizelt járművek szerviztörténete egyszerűen és átláthatóan követhető. Ez rendkívül előnyös lehet lehet abban az esetben, ha a jármű eladásra kerül és igazolni kívánjuk az korábbi javítási előéletét. Egyszerű, gyors, naprakész, ingyenes.
Amennyiben szeretne csatlakozni az ügyfélkapu programunkhoz, kérjük lépjen velünk kapcsolatba és kollégánk elvégzi a szükséges regisztrációt.